Isbjørnen

Lørdag 11. mars er årets første mulighet i BS til å sjekke om formen og kunnskapene har sviktet i løpet av vinteren, eller bare komme seg en tur på fjorden med andre seilere.

Regattaen seiles i NorRating både med og uten spinnaker, Doublehanded og ikke minst TurGlede for dem uten målebrev.

Etter målgang lover vi god temperatur i klubbhuset med middag og premieutdeling.

GJESTEPLASSER

Er det mest praktisk å komme med båten på fredagen, eller kanskje du bare kjenner på suget etter en ekstra natt i havnen før start? Vi har plass til deg. Ta kontakt med Kjell- Ove på +47 971 67 953 for anvisning. Og husk - hvis du kommer i mørket har vi forlenget alle flytebryggene i løpet av vinteren - så ikke navigér på gammel vane!!

REGISTRERING & WHATSAPP

Vi kjører registrering lørdag morgen 08.30 - 09.30, med skippermøte umiddelbart etterpå. For de som ønsker å få litt ekstra informasjon rett på telefonen anbefaler vi å melde seg inn i regattaens WhatsApp-gruppe.

Premieutdeling & aftersail

Alle er velkommen i klubbhuset etter målgang. Vi satser på å gjennomføre premieutdeling så raskt som mulig etter målgang.

FLERE SPØRSMÅL?

Da er det bare å ta kontakt med oss!